pondělí, března 13, 2006

Věci, které si už nestihnete koupit, ale litujete toho.

Nadpisem jako z Maxima začíná dnešní článek úplně náhodou a není to absoulutně důležité.
Jinak to je však s obsahem a myšlenkovou hodnotou toho, co se v článku bude skrývat a následně odhalovat.
Při šmejdění na eBay jsem jen tak náhodou napsal do vyhledávací konzole slovo "clown" a byl jsem potěšen, že mi to něco našlo. Z toho něco mi do očí uhodilo již menší něco a z toho jsem vybral něco málo.
Začnu u žertovních triček. Těch sem našel tři. Toto, toto a toto, jehož motiv můžete vidět na obrázku i s krásnými obrysy. Další věcí byly srandovní převleky určené na srandovní akce. Tento převlek je opravdu srandovní a o vtipnosti napodobeniny masky člena kapely SLIPKNOT nelze pochybovat. Zde originál a tady maska na prodej.
Dále jsou tu dekorace do domu. Kdo by si ho rád nezlepšil? Nevím. Pěkná dekorace je tento šašek na zeď a možná ještě pěknější je tato postavička.
Na závěr jsem si schoval doslova lahůdku, která potěší nejen fanoušky klaunů. Na 8mm kotoučích tam nějaký blázen prodává film The Sad Clowns s Busterem Keatonem a Charlie Chaplinem. Koupit jej můžete zde...pak si ho můžete pustit a poté se z plna hrdla smát.


Na závěr snad jen povzdechnutí nad skutečností, že tento článek zestárne opravdu rychle, protože většina mnou prezentovaného zboží se prodá ještě dnes...

Žádné komentáře: